w mercedesie W212 czyli najnowszej E Klasie wychodzi teraz 250 cgi który ma pojemność 1.8 i 204ps
Ciekawe auta z silnikami zupełnie do nich nieprzystającymi..
Zwiń
X
-
może bardziej dostawczaki,ale poracha po całości jeśli idzie o moc i moment:
VW LT II silnik 2.5 SDI 55kw (75 km) o momencie 160 Nm....jak to jeździ wolę nie wnikać
tak samo Mercedes Sprinter 208D - 2.2 Diesel o mocy 79 km i momencie 152 Nm - tym jechałem...nie można normalnie się rozpędzić, szczególnie wersją przedłużoną, a wyprzedzenie tira graniczy z cudem :|
p.s. macie świadomość jakim mułem jest octavia SDI, a wyobraźcie sobie "mułowatość" dużo cięższego dostawczaka o tej samej mocy co Octa, szybciej chyba na piechotę się rozpędzić hehe.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981VW LT II silnik 2.5 SDI 55kw (75 km) o momencie 160 Nm....jak to jeździ wolę nie wnikać
tak samo Mercedes Sprinter 208D - 2.2 Diesel o mocy 79 km i momencie 152 Nm - tym jechałem...nie można normalnie się rozpędzić, szczególnie wersją przedłużoną, a wyprzedzenie tira graniczy z cudemW Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
[quote="Agamek12"]zepter00, niech Ci będzie...
O2 też jest autem klasy średniej, bo ma długość prawie 4,70m :szeroki_usmiech[/quote
faktycznie 4,7m
O1 4511mm
O1FL 4507mm
O2 4572mmOctavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
[quote="arturo_freestyl"]Zamieszczone przez Agamek12zepter00, niech Ci będzie...
O2 też jest autem klasy średniej, bo ma długość prawie 4,70m :szeroki_usmiech[/quote
faktycznie 4,7m
O1 4511mm
O1FL 4507mm
O2 4572mm
[ Dodano: Pon 26 Gru, 11 18:23 ]
Ja jakieś 10 lat temu miałem okazję prowadzić Poldolota Trucka z podwójną kabiną i zabudową z silnikiem 1.9D. Toto nie dość że wcale nie chciało skręcać, to jeszcze nie chciało przyśpieszać - włączenie 5 biegu przy choćby niemal niewidocznym wzniesieniu powodowało spadek prędkości, zmiana na 4-kę powodowała jedynie utrzymanie tej prędkości - a redukcja na 3-kę nie wchodziła w grę z uwagi na zbyt "dużą" prędkość auta... :shock:Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981martab99, wspomniane przeze mnie sprinter i ltki były produkowane do 2006 roku, więc nie tylko o autach z lat 90 tych.
Ale faktycznie, pierwsza 208-ka to była nieruchomość. Za to przebiegi w okolicach miliona km nie robią na tym silniku większego wrażenia...Pozdrawiam,
Marcin
Audi S8
Komentarz
-
-
Gość
Ale to sa auta innej epoki, ja jezdzilem jakis rok Iveco Daily II jeszcze to stare, z paka na blizniakach ktorym dzien w dzien taszczylem na pace nawet do 4 ton, a auto mialo chyba 2.5 D bez turbo i cale 75 KM . Wiecie co wcale nie narzekam bo kazdy podjazd pod gorke byl emocjonujacy, ale co najwazniejsze, te silniki sie prawie nie psuly, za rok takiego tyrania w aucie sie zepsul tylko rozrusznik i przetarl przewod od wspomagania (a mialo gruuubo ponad 300kkm na liczniku). Tak wiec nie dorownuja moze osiagami, ale przewyzszaja bezawaryjnoscia disiejsze silniki i szkoda ze sie tego nie da dzis polaczyc.
Komentarz
-
Golas27, fakt nie psuły co widać na drogach ..
Lepiej jednak aby to się popsuło, bo nadal na drogach jeżdżą takie strucle.
W środku z 7 budowlańców, szyby zaparowane, że tylko kufajki widać, gaz w podłodze, chmura dymu z tyłu o zapachu różnym. Zaraz za takim autem jedzie TIR, który na zwykłej trasie wyprzedzi takiego dostawczaka za jakieś 20km, za TIRem sznurek aut w tym pierwsze 3-5 to kierowcy, którzy nie są w stanie wyprzedzić czegoś więcej niż furmanki traktora (Ci co mogli wyprzedzić już wyprzedzili).
Naprawdę szkoda, że te auta się nie psują.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Gość
-
Zamieszczone przez sew1981martab99, " 208 CDI (82km i 200 Nm)" myślisz że w przedłużanej i podwyższanej wersji 7 km róznicy robi taką różnicę? :wink:
poza tym cdi ostro się sypały w sprinterach niestety.
A CDI tak znów ostro się nie sypały i to jest kolejna "urban legend"- zobacz jakimi autami jeżdżą busiarze... :wink:
A pozostając w duchu dyskusji, ostatnio na Alle pojawiło się Audi A8 z 1.9 TDI na pompie :szeroki_usmiechPozdrawiam,
Marcin
Audi S8
Komentarz
-
-
martab99, no ale to A8 1.9TDI to przeróbka garażowa...
http://otomoto.pl/audi-a8-C22250835.html , to się nie liczy...
Komentarz
-
-
martab99, to pewnie wiesz więcej o modelu. Poprostu spotkałem niedawno dwóch gości co marudzili na 2.2 cdi w sprinterze, może trafili jakiejś felerne sztuki :wink:
[ Dodano: Sro 28 Gru, 11 02:25 ]
to dodam paru klasycznych "mocarzy" z lat 90 tych
auta z klasy wyższej średniej:
Opel Omega A 2.3 D - 73 km/138 Nm, do setki 19 sekund....
Peugeot 605 2.1 D - 82 km/145 Nm, do setki "tylko" 17,6 sekund
nieśmiertelny Mercedes w124 Dwacsat Dizel (200D) - 75 km/126 Nm , 18,5 do sety
i kompakt z ogromnym silnkiem - Fiat Tipo 1.1 Fire - 56 Km/87 Nm , 17,5 do setki.
To były czasy, jeszcze czasem te auta są spotykane :wink:
Komentarz
-
-
2.2 cdi radzę nigdy nie kupować :!: ,jeżdziłem 4 lata firmowym sprinterem i psuło się wszystko co możliwe-NAPRAWDE WSZYSTKO od dupereli poprzez wtryski do kompleksowego remontu silnika na ori częściach,a i tak po 50 tyś km sie rozjebał i sprzedaliśmy...kupiliśmy 2 fiaty i jest super.X1 20d s-drive m-pakiet i Ducato 100 Multijet...Skode miło wspominam
Komentarz
-
-
A na forum Mercedesów ten 2.2CDI ma opinię najmniej awaryjnego i najbardziej ekonomicznego silnika dostępnego w 1-szej dekadzie XXI wieku...
[ Dodano: Sro 28 Gru, 11 12:07 ]
Zamieszczone przez sew1981to dodam paru klasycznych "mocarzy" z lat 90 tych
auta z klasy wyższej średniej:
(...)nieśmiertelny Mercedes w124 Dwacsat Dizel (200D) - 75 km/126 Nm , 18,5 do sety
Z ciekawostek: "okular" z silnikiem 2.2diesel, który normalnie miał około 95KM w wersji napędzajej olejem rzepakowym (czy czymś tam podobnym) miał nieco zmienianą konstrukcję oraz moc obniżoną do zabójczych 75KM... :shock:
Komentarz
-
-
Wiecie Panowie, niektórzy lubią mieć luksus, ale z racji, że jeżdżą spokojnie to mała moc, jak na gabaryty samochodu im wystarczy. Dodatkowo jak są oszczędni to ważne jest, że ubezpieczenie tańsze i mniej pali, a i w eksploatacji nieco tańszy.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Ford B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C-MAX zostaną wyposażone w ekologiczne, oszczędne silniki 1.0 EcoBoost o mocach 100 i 125 KM z seryjnym systemem Auto Start Stop 8) . Więcej tutaj http://moto.onet.pl/1654715,1,nowosc...ul.html?node=2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shokFord B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C-MAX zostaną wyposażone w ekologiczne, oszczędne silniki 1.0 EcoBoost o mocach 100 i 125 KM z seryjnym systemem Auto Start Stop 8) . Więcej tutaj http://moto.onet.pl/1654715,1,nowosc...ul.html?node=2
Wersja 125 KM ma moment obrotowy 170 Nm, czyli odpowiednik silnika benzynowego wolnossącego 1.8 i wcale, ale to wcale nie zdziwiłbym się gdyby doładowany silnik 1.0L był szybszy ze świateł niż 1.8 140KM.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek122143ccm :shock: Fakt, ma toto ponad 200KM, ale jak tu się chwalić silnikiem? :szeroki_usmiech
Komentarz
-
Komentarz